Sediul social al unei firme este un atribut de identificare in spatiu al acesteia, adresa oficiala a societatii. Valabilitatea sediului social este aceeasi cu durata contractului de inchiriere/subinchiriere, comodat, etc. Sediul social poate fi declarat fara activitate, societatea desfasurand activitatea la un punct de lucru sau la terti, iar daca este declarat cu activitate, activitatea se va desfasura (si) la sediu social.

Schimbarea sediului social se face prin hotararea asociatilor societatii si prin actualizarea actului constitutiv.

Documente necesare pentru prelungirea duratei sediului social:

  • dovada detinerii noului sediu social (contract de vanzare-cumparare, contract de inchiriere/subinchiriere, contract de comodat, etc.)
  • act constitutiv si Certificat de inregistrare (CUI) - copie
  • certificat constatator emis pentru sediu - original
  • acordul Asociatiei de proprietari (daca este cazul) si al vecinilor (daca este cazul)
  • act(e) identitate asociat(i)/administrator(i)
  • stampila

 

De restul documentelor privind schimbarea sediului social ne ocupam noi. (act constitutiv, decizia asociatului unic sau hotararea adunarii generale a asociatilor, orice alte acte necesare formarii dosarului pentru ONRC + reprezentare in fata personalului ONRC)