Fuziunea reprezinta operatiunea prin care 2 sau mai multe societati decid constituirea unei noi societati, prin dizolvarea fara lichidare a uneia sau a mai multor societati, urmata de transferarea patrimoniului sau catre o alta societate (absortie) sau prin transferarea patrimoniului catre o societate pe care o constituie (contopire).
Fuziunea a 2 sau mai multe societati se poate face la decizia asociatilor societatilor.
Documente necesare pentru fuziunea a 2 sau mai multe societati:
- certificat constatator pentru fiecare societate
- Certificat de Inregistrare (CUI) si anexa
- acte constitutive societati
- act(e) de identitate asociat(i)/administrator(i) societati - copie
- certificate de cazier fiscal pentru asociat(i)/administrator(i) societati
- situatia financiara de fuziune, care va avea aceeasi data pentru toate societatile participante la fuziune,
- dovezile privind sediile sociale/secundare ale societatii rezultate prin fuziune
- stampile societati
De restul documentelor privind fuziunea a 2 sau mai multe societati ne ocupam noi. (act constitutiv, decizia asociatului unic sau hotararea adunarii generale a asociatilor, orice alte acte necesare formarii dosarului pentru ONRC + reprezentare in fata personalului ONRC)